Yellowknife.

2 juni 2018 - Yellowknife, Canada

Hi all. Finally internet on my phone again. Having a coffee in a Wallmart supermarket and using their free wifi. Untill now all is going fine. Weather between -2 C at night and 21 C here in yellow knife. I copied somee pics to my phone in the camper in case i had internet somewhere. On phone i cannot put them in the story but they speak for themself i think. So far seen thousands of mosquitos. Hundreds of bisons and 20 Black Bears already. On one day on liard highway i saw 100 bisons 14 black bears 4 hare's and 3 cars . In 7 hours drive. I stay 2 nights in yellow knife. Till next time

1. Ria:
    2 juni 2018
    Het Blog en fotos gelezen en gezien, echt gaaf 😁 ik heb mijn mail doorgegeven zodat ik op de hoogte gehouden wordt van je ondernomen reis!
    Have fun en let op je zelf.
  2. Teun en Corine:
    2 juni 2018
    Kijk maar uit met al die wilde beesten!
  3. John:
    3 juni 2018
    Hoi Ton, misschien kom je tarzan nog wel tegen. Gaat alles naar wens daar in dat mooie Canada. Alleen in die enorme bossen slapen, met als gezelschap beren & misschien wolven.....Veel gasten doen jou dat niet na. 🤔 John
  4. Ton:
    3 juni 2018
    Hoi John. Hier alles prima. Zie veel beesten rondlopen hier. In de auto is het aardig veilig. Niet uitstappen om te aaien. Ton
  5. Ton:
    Hoi Ria . Leuk ik hoop nog veel foto's en video's eeop te zetten
  6. Ton:
    3 juni 2018
    Hoi Teunie. Ik heb pepperspray gekocht tegen de beren en heb belletjes aan mijn schoen als ik ga wandelen in het bos. Dat zal ze wel wegjagen 😂
  7. Janneke:
    3 juni 2018
    Fijne beesten toch allemaal daar. Van muggen tot beren. Maar ook veel moois, ik kijk uit naar de volgende foto’s. Voordeel is dat je rustig midden op de weg kunt stoppen om te fotograferen, zo met die verkeersintensiteit daar. Dat laat je op de A1 wel uit je hoofd.
  8. Albert:
    4 juni 2018
    Hoi Ton, ik hoop voor jou dat je die pepperspray niet hoeft te gebruiken tegen de beren. Trouwens zo'n bison nodigt ook niet uit om een aai over zijn bol te geven. Uitgestrekte zandwegen en mooie natuur. Fijn dat je zo geniet . Leuk om je blog te volgen.
  9. Arnold:
    4 juni 2018
    Hoi Ton,

looks like you are having a good time. The thousands of mosquitoes, is something I would prefer to miss but the hundreds of buffaloes for sure not. Could have been quite a view. Hopefully, you have that on picture and I would really like to see that next time. Only seeing three cars at the same time period is also a little bit spooky... I can make that count by just stepping out of the house. Keep blogging, I like ready it and take care.
  10. Ton:
    6 juni 2018
    Hey Teun, op bibliotheek pc enzonder autocorrect op telefoon gaat het beter. ik heb altijd pepperspray bij en en draag een rinkelend belletje op mijn schoen en als ik verder de bushbush in ga heb ik ook nog een metalen pijp om lawaai mee te maken en om op te steunen bij hoge stappen
  11. Ton:
    6 juni 2018
    Hoi Albert, bedankt. Die bisons moet je zeker ook voor oppassen. die lopen zo over je heen. Spray nog niet nodig gehad. wel bug spray. maar heb toch al zeker 25 muggebulten.