Reacties
Reacties 1 - 50 van 65
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Ton | Hi Katrin, Thanks, it was a great holiday. Glad you… | 15 jul. '15 |
| Katrin | Hello stranger ;o) - welcome back !! Wow, I am absolutely… | 14 jul. '15 |
| Ton | Dank je. ja daar is het ook echt warm, Hier ook tegen… | 30 jun. '15 |
| Teun en Corine | Hoi Ton, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!… | 30 jun. '15 |
| Ton | Hi Nita, thanks. Yes time flies bye when you have… | 30 jun. '15 |
| Nita | Hi Ton, Happy birthday and enjoy the remainder of… | 30 jun. '15 |
| Ton | Ja daar was het mooi. De dagen vliegen om hier. morgen… | 28 jun. '15 |
| Teun en Corine | Uitvergroten en aan de muur hangen, deze mooie foto.… | 28 jun. '15 |
| Janneke | Schitterend | 28 jun. '15 |
| Janneke | Imposant hoor! | 28 jun. '15 |
| Janneke | Schitterend! | 28 jun. '15 |
| Janneke | Wow! | 27 jun. '15 |
| Ton | Ja ik geniet zeker hier. Elke dag weer mooie dingen… | 26 jun. '15 |
| Henriette | Wat een mooie plaatjes...schitterend. Wat zul jij… | 26 jun. '15 |
| Teun en Corine | wow, dat is dichtbij! | 23 jun. '15 |
| Ton | I tookes somethimes hours , but all in all I think… | 23 jun. '15 |
| Ton | now it is a museum, which was closed when I came,… | 23 jun. '15 |
| Ton | They are called breakfast sausage's but I used… | 23 jun. '15 |
| TheArnold | Looks like it can take days between seeing other cars… | 22 jun. '15 |
| TheArnold | Wow, left in the open to rust away? Quite a view. | 22 jun. '15 |
| TheArnold | Breakfeast!? Looks like quite an thing, Your Highness.… | 22 jun. '15 |
| Ton | Hoi Corine, ja maar 31 is wel warm hoor. en nu komen… | 20 jun. '15 |
| Teun en Corine | Hoi Ton, beter 30 graden boven nul dan 30 onder nul,… | 19 jun. '15 |
| Ton | Ja, wij denk bij Highway eigenlijk altijd aan snelweg,… | 18 jun. '15 |
| Ton | Ja die ga ik wel bewaren | 18 jun. '15 |
| Janneke | Schitterend! | 18 jun. '15 |
| Janneke | Gaaf! Dat paspoort is nu dus echt een bewaarexemplaar. | 18 jun. '15 |
| Janneke | En dat is dan een 'highway'... | 18 jun. '15 |
| Janneke | Niet slecht gedaan hoor voor 3 uurtjes lol! | 18 jun. '15 |
| Ton | nee geen knuffelbeertje Corine, en ook geen Feyenoord… | 18 jun. '15 |
| Kasia | Is it a small one? | 18 jun. '15 |
| Teun en Corine | Geen knuffelbeertje ;-) Wel heel bijzonder! | 16 jun. '15 |
| Teun en Corine | Very impressive vieuw! | 15 jun. '15 |
| Teun en Corine | TOP!!! | 15 jun. '15 |
| John | Hallo Ton. Wat fijn dat je het zo naar je zin heb!… | 13 jun. '15 |
| John | Hallo Ton. Je ziet er stoer uit hoor! Helemaal klaar… | 13 jun. '15 |
| Ton | @ Mathijs, dank je. reddingsvest nog om. was wel een… | 13 jun. '15 |
| Ton | Dank je Annet, het is hier echt schitterend. | 13 jun. '15 |
| Ton | Hi All. thx, it is still great out here. bedankt.… | 13 jun. '15 |
| Annet | Hey ton. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Veel… | 12 jun. '15 |
| Teunie | mooie foto ton gr van ons | 11 jun. '15 |
| Annet | hey ton ik kreeg vandaag van mijn moeder jouw kaartje… | 11 jun. '15 |
| TheArnold | Hoi Ton, You really seem to have a very good time.… | 11 jun. '15 |
| Janneke | Hij is echt steengoed, deze foto! | 10 jun. '15 |
| Henriette | Hoi Ton, wat ontzettend leuk om mee te kijken/lezen… | 10 jun. '15 |
| Matthijs | Staat je goed Ton. | 10 jun. '15 |
| Ton | Hi Albert thank, Really great truck it is. No not… | 9 jun. '15 |
| Ton | @Corine, Die heb ik helaas niet , maar als ik hier… | 9 jun. '15 |
| Teun en Corine | een kenteken met wat je zelf wil??? waar is dat Feyenoordnummerbord… | 9 jun. '15 |
| Albert | Impressive, great truck. Already seen Yogi Bear ?… | 9 jun. '15 |
1 2 Volgende »


- Ton: Hi Katrin, Thanks, it was…
- Katrin: Hello stranger ;o) - welcome…
- Ton: Dank je. ja daar is het ook…
- Teun en Corine: Hoi Ton, van harte gefeliciteerd…
- Ton: Hi Nita, thanks. Yes time…
Alle reacties »